Jag, Thomas Hedström har arbetat med Casio kassaregister i snart 25 år och med ICG Front PC baserade restaurang och fackhandelssystem sedan 2003.
Sedan sensommaren 2014 arbetar jag återigen som egenföretagare, i THS Kassasystem.
Vi tar nu genom detta val klivet fram och marknadsför personen, varumärket och logotypen THS istället för att enbart som tidigare anställd representera och sälja kända leverantörsmärken typ Casio. Det är nu dags att personifiera försäljningen genom THS istället för att som säljare verka under ett arbetsnamn som tidigare varit Casio Center i Växjö.

 

 

I detta arbete med att stärka varumärket THS har vi tagit beslutet att komplettera produktlinjen med noga utvalda leverantörers intressanta lösningar.
Detta för att stärka vår position på marknaden ytterligare och för att kunna erbjuda dig som kund ännu mer kompletta produkter.

Arbetssättet har i alla år varit, och kommer att fortsätta vara, att med samma höga ambition alltid försöka göra det bästa jobbet ute på marknaden.
– Att aktivt uppsöka presumtiva befintliga och nya kunders verksamhet.
– Att på ett professionellt och förtroendegivande sätt sälja in en lösning
– Att alltid kunna ebjuda en bra finansiering, oftast genom leasing
– Att hos kunder installera insålt kassaregister och databaserade kassasystem.
– Att sköta eftersupport på ett sådant sätt att kunden alltid förblir nöjd och lojal

 

J.S. Lien tiden som anställd, var för oss som hade förmånen att vara med på den ”gamla goda” tiden, en fantastisk skola i hur man kan lyckas med ett till 100% provisionsbaserat löneupplägg.
Nåväl, det tycker i alla fall de av oss som lyckades, vi såg många ansikten komma och gå genom åren. Det fanns många säljare som gick bom, tappade självförtroendet och slutade efter både kort och lång tids kundjakt. Det var tufft och många gånger på gränsen till vad man orkade prestera, men naturligtvis en oerhörd kick när man ibland fick ihop en månadslön på en vecka!
Vi som är kvar nu, har med oss hur viktigt det fortfarande är med mängden av besök för att vara framgångsrik. Att det inte går att arbeta med en inställning att bara välja ut ”vilka som skall få handla”. Vi vet också hur viktigt det är att alltid erbjuda den bästa lösningen och att se till att när jag är nöjd med mitt arbete, så kommer även du som kund också vara nöjd med ditt beslut att handla av mig.

Idag anser jag att jag har tur och lyckats genom åren att få världens bästa kunder!
Kunder som dessutom vill vara kvar hos mig och fortsätter handla måste ju få det högsta betyget!

Men det finns fortfarande fler där ute….

Jag hoppas vi ses snart…..

Hälsningar

Thomas Hedström